Friday 3 November 2017

Forex Charts - Jongste Tegniese Analise


Forex Charts Hoe lank sal euro / dollar bly Konsolidasie? vir die afgelope paar dae, het ek baie e-posse ontvang wat my vra waarom daar nie baie forex seine gegenereer. Hulle het selfs vir my gevra of hulle korrek handel? Wel ... moenie bekommerd wees nie ouens, vir die afgelope paar dae van forex, daar is geen kwaliteit ambagte vir euro / dollar, want daar is geen tendens glad, en jy in orde is sonder om in ambagte. Bo is die tegniese ontleding en ons sal gesels oor die forex grafiek hierbo. Op 19 Maart, EUR / USD geregistreer 'n nuwe hoogtepunt van 1,3737 en vir kort tot medium termyn, kan ons sien dat die paar is teengestaan ​​deur die vlak en nie in staat is om te breek deur middel van dit. Die aftog blaas van 1,3737 is nog aan die gang en die vooroordeel is min op die negatiewe kant, want daar is 'n klein weerstand van 1,3588. Daar moet egter nadeel ondersteun word deur die vlak 1,2990 en behalwe dat die paar kan hervat dis uptrend. As euro / dollar kry bo 1,3588, sal die paar hervat dis intraday vooroordeel en kan die volgende weerstandsvlak by 1,3855 benader (61,8% retracement as ons die Fibonacci-vlakke van 18 Desember 2008 te vestig op 4 Maart 2009). As ons kyk na die groter prentjie van hierdie geldeenheid paar, onlangse ontwikkeling dui daarop dat dit op sy huidige opkoms en kan strek dit uptrend om 'n hoogtepunt van 1,4719, of selfs hoër. Maar na alles, moet euro / dollar word beperk deur 1,4866 groot weerstand en bring op die verslechtering neiging hervatting. Na afloop van die forex analise hierbo, is julle duideliker oor wat die marktoestande is nou? Ek hoop jy kan iets van die bogenoemde te leer en moet asseblief handel met sorg. Ek sal hou jy weer opgedateer op die forex mark toestande wanneer daar 'n paar veranderinge. Kyk mooi na jouself. Het jy My F. ree Forex Ebook die strategie wat my 505 Pips In 5 ure? Leer om forex handel met my eenvoudige, beproefde en bewese forex stelsel. KLIK HIER om my f. ree 56-bladsy af te laai "Forex Trading na rykdom" ebook nou. Jy sal ook 'my f. ree weeklikse PowerPips nuusbrief vasgesteek gepak met nuttige forex opleiding, forex seine, forex strategieë in die forex mark, forex onderwys ens Indien u enige verdere kommentaar moet asseblief onthou om onder kommentaar. Forex Charts Kan euro / dollar Breek Die 1,3855 vlak of hervat verslechtering neiging? Dit het baie nuwerwets reg was ... so het jy 'n paar pitte uit die forex mark te maak? Ek hoop so. Ons sal 'n paar tegniese ontleding op die forex kaarte bo doen. Hier is 'n paar van die forex wenke. EUR / USD strek sy tydren gister verder en geregistreerde 'n onlangse hoogtepunt van 1,3737 en op hierdie punt, intraday vooroordeel is op die onderstebo solank die 1,3418 geringe steun oorblyfsels. Sien die forex grafiek hierbo. Dit kan trending met 'n nuwe en steiler stygende kanaal. Ons trek die Fibonacci-vlakke van 18 Desember 2008 tot 4 Maart 2009 en dit blyk dat die geldeenheid paar is steeds op 'n groot af tendens beweeg. Tog moet daar verdere styging vir hierdie paar om volgende sleutel weerstand teen 1,3855 (61,8% retracement) wees. As euro / dollar daardie vlak kan breek, sal dit dan teiken die 1,4719 hoog. Aan die negatiewe kant, as dit druppels hieronder 1,3418, trek terug bo 1,2991 ondersteuning moet vervat en hervat dit uptrend. Onlangse ekonomiese ontwikkeling dui daarop dat euro / dollar moontlik is voeg tot die huidige styging en kan verder uit te brei na die hoogtepunt van 1,4719 of hoër. Daar moet egter die styging beperk om op die vlak van 1,4866 weerstand en gaan voort om sy verslechtering neiging hervatting. So forex handelaars asseblief handel met sorg. Sterkte! Het jy My F. ree Forex Ebook die strategie wat my 505 Pips In 5 ure? Leer om forex handel met my eenvoudige, beproefde en bewese forex stelsel. KLIK HIER om my f. ree 56-bladsy af te laai "Forex Trading na rykdom" ebook nou. Jy sal ook 'my f. ree weeklikse PowerPips nuusbrief vasgesteek gepak met nuttige forex opleiding, forex seine, forex strategieë in die forex mark, forex onderwys ens Indien u enige verdere kommentaar moet asseblief onthou om onder kommentaar.

No comments:

Post a Comment